Anonüümne
1. Ruupor
Ruupori hääl lisab mängu intensiivsust. Kui tema meeskond on kaotamas ja vajab hädasti üht head veeretust või õiget vastust, annab Ruupor mängule häälelise panuse. Ja ta teeb seda palju ning kõvasti! Oma entusiasmis ei pane ta aga tähelegi, et tema hääletugevus võib mängukaaslaste trummikiled lõhki lüüa.

2. Reegliraamat
Nii kui keegi mainib vaid võimalust mängida mingit lauamängu - isegi kui see toimub pikantse lõunasöögi käigus - jookseb Reegliraamat tualetti, haarab mängu ning hakkab valjusti reegleid lugema. Ja just siis kui mäng jõuab kõrgpunkti ning sinine tiim surub punase nurka, viitab Reegliraamat leheküljele 12 ja toob välja asjaolu, et sinine tiim peaks tegelikult kaotama, kuivõrd nad on paremale liikumise asemel vasakule läinud.

3. Lihtsalt mängja
Tema ei ole mängust kui sellisest nii huvitatud, vaid ta tahab lihtsalt lõbutseda ja nautida seltskonna koosolemist. Ja kui ta ei tea mängus õigeid vastuseid või lihtsalt ei jälgi mängu, pakub ta üldist abi ja teeb ettepaneku näkitseda või toob köögist jooke.

4. Must notsu
See on tegelane, keda tuleb veenda lõbusasse mängu tulema. Karta on, et hiljem seda kahetsetakse. Üldjuhul viriseb Must notsu kõikide mängudetailide üle, istub põhiliselt hoopis telefonis ja uurib facebooki sõnumeid ning teeb sarkastilisi kommentaare. Kui saabub paratamatu kaotus, mille vastu ta mitte midagi ette ei võtnud, väidab ta, et ta teadis seda algusest peale ning tegelikult on kõik mängud ebaõiglased.

5. Mängutapja
Mängutapja mängib vaid selleks, et võita, võita ja veel kord võita. Ta ei peatu mitte millegi ees, et jõuda võiduni. Ta viib kõik ülejäänud mängijad sellisesse masendusse, et asi võib lõppeda lausa füüsilise vägivallaga. Ent Mängutapja valitseb igavesti... 

6. Kilpkonn
Alati leidub keegi, kes ei mõista, et väike liivakell loeb tema aega, mis tal kulub käigu tegemiseks. Ta ohib ja puhib, kuniks ta käikude üle otsustab või vastust otsib. Terve selle aja jooksul voolavad väärtuslikud graanulid tagasipöördumatult ajamerre ja ülejäänud tiim leiab, et kaotamine siin mängus polegi nii paha...

7. Koostöövaim
Isegi kui on ammu selge, et tema tiim saab enne mängu lõppu võikal moel surma, ei lase Koostöövaim kellelgi tuju langeda. Lõppude lõpuks - lauamängud on ju mõeldud selleks, et oleks lõbus. Ja Koostöövaim teeb kõik endast oleneva, et tagada tiimi positiivne hoiak - isegi kui see tähendaks laual tantsimist.